Work It Out

TJENARE ALLA SKOGSHUGGAR FANS!

Det är den ända brunetten i gänget som skriver. Även så är jag kallad Cecilia, Cissi, Cissio, Cissan, Cissihoe and so on. Kärt barn har många namn!

Ville som bara välkommna alla till våran barriga blogg där vi kommer att skriva om allt.
Och nu menar jag verkligen allt! Fast det ända som saknas är väl en snygg bloggdesign, för vi har ju redan snygga bloggare? Eller hur? Hahaha.
Så vi får väl hoppas att lisa kan ihop fixa någon snygg design. Annars så finns det kanske någon sysslolös och snäll människa där ute som känner för att ge oss en ball design? Men jag tror inte direkt att det finns någon snäll människa som vill göra det. Inte i skellhell iaf!
För här är vi bad asses allihopa, och jag tror inte att ett bad ass vill göra en blogg åt några skogshuggare(u).
Fast alla är i skellefteå är ju inte bad asses.
Nej, vi har ju tex fjortisar, genier och 4 st snälla skogshuggare också!
Fast nu måste jag erkänna att vi inte alltid kan vara snälla. Nesch då. Det kan hända att våran bad ass sida kommer fram ibland. So beware när det händer!


En snäll skogshuggare till vänster och en bad ass skogshuggare till höger.

Haha, nä nu ska jag sluta spåra iväg hära.
Det jag ville ha sagt med det här inlägget var att vi behöver en ny design innan jag får herpes i ögonen.
That's all. Peace.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0