VILL HA!!!!!!!


Lite saker som behövs och som jag är sugen på...







Jag har kollat runt lite efter några fina kängor att ha i skogen. Dom jag andvänder nu är alldeles för dåliga. Så jag hittade några som var as fina. JAG MÅSTE HA DOM!!!!







Ja det där var några av dom sakerna jag behöver nu... Men just nu så har jag inte råd med allt. Men iaf, jag behöver nya kängor. Ett par kraftiga som klarar av skogsarbetet!
Vilka av dom här ovanför tycker du att jag ska satsa på? Känga 1, 2 eller 3?
Skulle vara bra med lite hjälp! / SkogsCissi

Kommentarer
Postat av: stina

ja, själv skulle jag välja känga nummero 2. Det vore fint att matcha till ett par lila, riktigt åtsittande jeans. Kanske känga nummero 3 också. Den var rätt fin den med.

2009-02-09 @ 19:20:51
URL: http://alvsbackabarnen.blogg.se/
Postat av: Oderth

ATT cissi orkar det förstår jag inte :O

2009-02-09 @ 21:19:20
Postat av: Bonnraggarn

Jahapp.. Jag som trodde ni var riktiga skogshuggare, men så kör ni med HITACHI motorståg istället för STIHL... HITACHI är ju japanska leksaker för sautan..

2009-02-09 @ 23:22:31
Postat av: åh gud

Snälla väx upp småfjortisar

lär er skriva innan ni skaffar blogg

2009-02-10 @ 10:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0